BP*
スポンサーサイト
--年 --月 --日 (--) --:-- | 編集
お知らせ
2010年 12月 18日 (土) 09:04 | 編集
皆さんお元気でしょうか。

私は古い髪と古い服、数点を店から下げました。
今までに購入してくれたお客様、DEMOを試してくれたお客様
どうもありがとうございました。

そして今までと同様に、私は古い商品を販売する予定は今はありません。
いつか作り直したいなとは考えてはいますが、なかなか難しいのが現実です。
お店にない商品に関しましては販売が終わったと思っていただけたらと思います。


今私はとても久しぶりに服を作っています。
それは来週かそのあたりに完成する予定です。
また見に来ていただけたら嬉しいです。


Hi all :)

I erased an old hair and old clothes from the shop.
Customer who bought it and Customer who tried DEMO.
Thank you so much.
I wish to express my gratitude.

I do not have the schedule to sell an old commodity now.
I think that I want to try to make them.
However, time is necessary and difficult for it.
Please think that sales ended for no commodity in the shop.

and
I am using the translation site.
Please forgive me if my English is strange x(

Thank you!

P.S.I am making clothes very after a long time :D
未分類 | - | - |
copyright (C) BP* all rights reserved.
designed by polepole...

